Wenger: Keni besim

dardanmiftari | Monday, November 29, 2010 | 0 Komente

Arsene Wenger u ka bërë thirrje tifozëve të Arsenalit që të kenë besim në skuadrën e tij, pasi që sipas francezit sukseset nuk do të mungojnë.
“Për më shumë se dy muaj ne kemi luajtur çdo të tretën ditë dhe si pasojë e kësaj ndodh që të keni rënie-ngritje. Varet se si i përgjigjesh kësaj. Problemi për momentin është se kur kësolloj gjërash ndodhin, atëherë të gjithë mendojnë negativisht. Unë jam mjaft optimist, përkundër zhgënjimit të rezultateve”.
“Unë nuk kam ndonjë arsye të madhe të dyshoj në ekipin dhe lojtarët e mi, edhe pse zhgënjimi ishte i madh, ndoshta kjo për shkak se unë po i shoh gjërat pozitive të ekipit tim. Unë jam i bindur se po që se do të vazhdoni të na besoni, atëherë ne do t’iu shpërblejmë. Unë e di mentalitetin e tifozëve të Arsenalit dhe mund t’u garantoj se sukseset do të vijnë me kohë”, deklaroi Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...