11-shja më e mirë e vitit sipas Marca

dardanmiftari | Friday, December 31, 2010 | 0 Komente

Gazeta spanjolle Marca ka publikuar ekipin më të mirë të vitit 2010, me gjysmën e ekipit që përbëhet nga lojtarë të Barcelonës.

Më shumë se 125 mijë lexues të Marca kanë votuar për më të mirët e vitit 2010 nga ekipet evropiane.


Siç edhe mund të pritej, shumicën e ekipit e kanë përbërë lojtarë të cilët luajnë në La Liga. Nga të rrallët të përfshirë jashtë kampionatit spanjoll dhe ndoshta befasi në formacion ka qenë anësori i Tottenhamit, Gareth Bale.

Lojtari tjetër që nuk luan në Spanjë dhe që është përfshirë në këtë përzgjedhje të Marca, ka qenë mbrojtësi i Interit, Maicon.

Në vazhdim 11-shja më e mirë e vitit 2010 sipas Marca:

Portieri: Iker Casillas (Real Madrid);

Mbrojtës: Maicon (Inter); Gerrard Pique (Barcelona); Carles Puyol (Barcelona), Garreth Bale (Tottenham)

Mesfushorë: Xabi Alonso (Real Madrid); Xavi Hernandez (Barcelona); Andres Iniesta (Barcelona);

Sulmues: Ronaldo (Real Madrid); David Villa (Barcelona); Lionel Messi (Barcelona)

Formacioni 4-3-3:

Casillas

Maicon – Pique – Puyol – Bale

Alonso – Xavi – Iniesta

Ronaldo – Villa – Messi

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...