Alves kritikon Ronaldon

dardanmiftari | Wednesday, December 15, 2010 | 0 Komente

Mbrojtësi i Barcelonës, Dani Alves, ka lëshuar një varg kritikash në yllin e Real Madridit, Cristiano Ronaldo.
Braziliani ka përmendur arrogancën si të metë të mesfushorit portugez.
“Të jesh lojtari më i mirë në botë, nuk duhet vetëm të luash mirë, duhet po ashtu të pëlqehesh nga njerëzit tjerë, dhe unë e kuptoj se prirja e tij përfundon duke e lënduar, ca, të vërtetën se ai është lojtar i madh”.
“Unë nuk dyshoj se Cristiano është një prej më të mirëve në botë, dhe ai ka shumë aftësi, por në të njëjtën kohë ai po ashtu ka të meta. Mendoj se lojtari më i mirë në botë duhet të jetë i qetë, modest, dhe miqësor. Lionel Messi i ka të gjitha këto, derisa Cristiano shpesh i mungojnë disa prej këtyre kualiteteve”, ka thënë Alves.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...