Alves: Mourinho 11, unë i jap Barcës 12

dardanmiftari | Sunday, December 19, 2010 | 0 Komente

Mbrojtësi i Barcelonës, Daniel Alves, i është përgjigjur trajnerit të Real Madridit, Jose Mourinho, për deklaratën se ekipi i tij është mbi nivelin e pritur.
Mourinho kishte deklaruar se atij dhe skuadrës së tij do t’i jipte notën 11 nga 10, duke simbolizuar kështu ngritjen mbi nivelin e caktuar. Sidoqoftë, kjo nuk i pëlqeu dhe aq Daniel Alvesit, i cili iu pëgjigj mjeshtrit Mourinhos.
“Ekipit tim unë i jap notën 12, për të qenë më lart. Respekt për Mourinhon, por edhe unë jam në favor të vetbesimit, që ai të jetë sa më i lartë. Një 11 është i jashtëzakonshëm, kështu që unë i jap Barcës maksimumin, notën 12, për të qenë mbi të”, theksoi Alves.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...