Mourinho: Ky vit, më i miri i karrierës

dardanmiftari | Sunday, December 19, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourino, ka zgjuar polemika të shumta me deklaratën e tij të bërë së fundmi, ku edhe njëherë ka lëvduar veten duke thënë se do t’i jipte vetes notën 11 nga 10, në një vit që thotë se është më i miri në karrierën e tij.
“Ky ishte viti më i mirë në karrierën time. Unë do t’ia jipja vetes notën 11 nga 10. Unë fitova çdo garë dhe aktualisht jam në rrugë të mirë për ta bërë këtë edhe me Real Madridin. La Liga është ende shumë e hapur”.
“Ne jemi kualifikuar më tej edhe në Ligën e Kampionëve edhe në Coppa del Rey. Ne poashtu jemi skuadra më e mirë e fazës grupore në Ligën e Kampionëve. Ky sezon ishte i përkryer për ne deri në këtë moment”, tha Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...