Wenger: Vështirë, por jo e pamundur!

dardanmiftari | Saturday, December 18, 2010 | 0 Komente

Arsene Wenger ka zbuluar se nuk është aspak i trembur nga kundërshtari i radhës në Ligën e Kampionëve, përkundër faktit se ‘maturantët’ e tij do të përballen me gjigantët e Barcelonës.
“Reagimi im është i thjeshtë – vështirë, por e mundur. Unë nuk kam pasur preferenca, të gjithë janë të mirë. Ju mund të thoni se Schalke, me më pak histori në Ligën e Kampionëve do ishte kundërshtar më i lehtë. Por, përparësia është se e kemi në këmbët tona dhe do jemi të gatshëm”.
“Barcelona natyrisht se është favorite për komplet titullin dhe është ekip i famshëm, por nga ana e tyre, janë ata që nuk e dëshiruan këtë short, pasi që e kanë ditur se do të kenë kundërshtar të vërtetë”, deklaroi Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...