Canales: Nuk jam i kënaqur

dardanmiftari | Saturday, January 08, 2011 | 0 Komente

Mesfushori i ri i Real Madridit, Sergio Canales, ka thënë se ai nuk dëshiron të qëndrojë më në pankinë, por as nuk dëshiron të largohet nga nëntëherë kampioni i Evropës, Real Madrid.
“Nuk jam i kënaqur, por unë nuk do të largohem nga Real Madridi, unë do të luftoj dhe do të punoj shumë për të fituar rastin më të mirë. Të luash te Reali është e komplikuar dhe unë e kam ditur se nuk do të jetë e lehtë. Unë erdha me entuziazëm dhe e kam ditur se të luash për një ekip të madh është gjë e komplikuar, sepse ka shumë lojtarë të mëdhenj. Kështu, unë duhet ta gjej rastin tim”.
“Me ekipin dhe trajnerin jam shumë i kënaqur. Kam dëshirë të luaj më shumë, por duhet të punoj më shumë”, u shpreh Canales.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...