Cruyff: Messi më i mirë se Ronaldo

dardanmiftari | Wednesday, January 05, 2011 | 0 Komente

Ronaldo dhe Messi Legjenda e Barcelonës, Johan Cruyff, ka folur edhe njëherë në debatin se kush është futbollisti më i mirë në botë, e natyrisht se ai ka preferuar Lionel Messin para asit portugez Cristiano Ronaldo.
“Loja e Messit, ndryshimi i shpejtësisë dhe sensi si pozicionohet e bëjnë atë natyrisht më të shpejtë. Për Ronaldon, kjo është e pamundur. Këtu nuk është në pyetje se kush është më i miri apo më i dobëti, është çështje e madhësisë”.
“Cristiano Ronaldo është në gjendje të bëjë shumë gjëra interesante me fuqinë e tij, por i mungon shumanshmëria e Messit, i cili mund të bëjë shumë gjëra në një moment”, precizoi Cruyff për France Football.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...