Dzeko: Kam qarë gjatë luftës

dardanmiftari | Saturday, January 08, 2011 | 0 Komente

Nuk janë 85 golat në 138 paraqitje për Wolfsburgun, apo 27 milionë funtet e paguara nga City për të që e bëjnë atë një njeri të jashtëzakonshëm, por historia e tij e përjetimit të tmerrit gjatë luftës së Bosnjës, pikërisht kur ishtë në kulmin e rinisë, e bëjnë Dzekon një njeri mirë të rafinuar.
“Unë jam lindur pak para konfliktit dhe kam kaluar fëmijërinë në mes të rrethimit të Sarajevës nga vitet 1992 deri në vitin 1996. Shtëpia jonë u shkatërrua, kështu që është dashur të zhvendosemi me gjyshërit e mi. E gjithë familja jetuam nën një kulm, ndoshta ishim 15 njerëz në një hapësirë prej 35 metra katrorë”.
“Ishte stress dhe frikë e vazhdueshme kur mësonim se dikush ishte vrarë. Unë isha i ri dhe kam qarë shpesh, për shkak të frikës. Çdo ditë, ju dëgjonit armët, ndërsa unë kam humbur në këtë luftë shumë miq të mi, ashtu si të afërm nga familja”.
“Kujtimet nuk harrohen. Ishte kohë shumë e keqe, ndërsa unë kam përjetuar një fëmijëri pikëlluese dhe traumatike. Ju nuk mund të paramendoni jetën në një situatë të tillë, përpara se ta keni përjetuar vet atë. Kur lufta mori fund, unë së paku jam ndier më i fortë mentalisht. Nuk ka pasur diçka që ka mundur të më frikësojë pas luftës”, deklaroi sulmuesi boshnjak.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...