Eriksson: Mancini, njeriu i titullit

dardanmiftari | Saturday, January 08, 2011 | 0 Komente

Për strategun e Liecester Cityt, Sven Goran Eriksson, menaxheri i Manchester Cityt, Roberto Mancini, është në gjendje t’ia sjellë klubit nga Eastlands titullin e Ligës Premier.
“Unë nuk dyshoj se ai mund t’i kontrollojë lojtarët e tij. Unë jam i sigurtë për këtë, absolutisht. Nëse mendoni se ai është i qetë dhe i relaksuar, atëherë nuk e njihni. Ai është më i qetë sot, pasi në Itali ka ditur të mbajë në dorë emrat më të mëdhenj të futbollit italian”.
“Mancini ia doli të bëjë gjithçka sa luajti për mua te Sampdoria. Ai ishte gjithmonë trajner, edhe si lojtar. Ai ishte fanellë-mbajtësi, shoferi i autobusit, gjithçka. Nuk dyshoj se City do ta fitojë titullin këtë sezon. Me gjithë atë që kanë, ata do ta fitojnë dhe jo më larg se këtë sezon”, u shpreh Eriksson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...