Higuain: Rikthimi? Pyesni trupin tim!

dardanmiftari | Thursday, January 20, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Real Madridit, Gonzalo Higuain beson se trupi i tij do t’i tregojë se kur mund të rikthehet në fushat e blerta pas operimit në shpinë javë më parë në Chicago të SHBA-ve.
“Jam shumë i kënaqur me rikuperimin. Gjithçka po shkon sipas planit. Dhimbjet pothuajse kanë kaluar”.
“Tani fillon numërimi mbrapsht për rikthimin tim. Trupi im do të më tregojë se kur jam riaftësuar dhe aktualisht jemi në binarë. Jam i bindur se do të rikthehem para fundit të sezonit. Kur jeni në rikuperim, ju vuani, sepse unë e dua këtë sport. Por, gjëja më e rëndësishme është që unë të riaftësohem plotësisht”, deklaroi Higuain.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...