Ibra: Dua tituj me Milanin, jo Topin e Artë

dardanmiftari | Friday, January 21, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Zlatan Ibrahimovic ka anashkaluar edhe njëherë Topin e Artë, duke thënë se ai më parë do të dëshironte të fitonte tituj me Milanin.
“Unë po luaj mirë dhe jam mirë si mentalisht ashtu dhe fizikisht. Bashkëlojtarët e mi më ndihmojnë dhe unë po kënaqem, por ka shumë lojtarë të cilët synojnë Topin e Artë. Unë preferoj të fitoj tituj me ekipin”, u shpreh Ibrahimovic.
Edhe më parë Zlatan Ibrahimovic ishte pyetur për këtë çështje, por ndoshta edhe i ndikuar nga e kaluara e tij te Interi kur e meritoi disa herë Topin e Artë, tani jep deklarata të shumta kundër akoleadës kryesore për futbollistët.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...