Jorge Mendes: Ronaldo më i miri i të gjitha kohërave

dardanmiftari | Monday, January 10, 2011 | 0 Komente

Agjenti i yllit të Real Madridit, Cristiano Ronaldo, thotë se klienti i tij do ta tejkalojë yllin e Barcelonës, Lionel Messi, dhe do të bëhet lojtari më i mirë që ka ekzistuar ndonjëherë në futboll.
Për shumicën e dashamirëve të futbollit, argjentinasi Messi është talenti më superior në botën e futbollit, por Jorge Mendes mendon ndryshe.
“Cristiano është lojtari më i mirë në botë. Jo Messi? Përfundimisht jo. Lojtarët do të dëshmojnë se unë kam të drejtë, me kalimin e kohës. Cristiano do të shihet si më i madhi i të gjitha kohërave”.
“Messi është një lojtar i shkëlqyeshëm, nuk kam dyshime. Por dëshira, karakteri dhe kualiteti i Cristianos dallojnë nga të tjerët, dhe tash ai bashkohet nga fakti se është duke punuar me trajnerin më të mirë në botë të të gjitha kohërave (Jose Mourinho)”, ka thënë Mendes.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...