Mourinho: Dua ta ndihmoj Interin

dardanmiftari | Monday, January 10, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Real Madridit, Jose Mourinho thotë se ai është i gatshëm të ndihmojë Leonardon kurdo që trajneri i ri i Interit ka nevojë për të.
Portugezi thotë se ai tashmë është vetëm një tifoz i flaktë i Interit, por po ashtu është i lumtur të bëjë çfarë të mundet nga Madridi për të ndihmuar ish-ekipin e tij.
“Unë dua Interi të fitojë, për lojtarët, presidentin tim Massimo Moratti dhe fansat të fitojnë dhe të jenë të lumtur. Unë jam jashtë klubit tash dhe nuk mund të kontribuoi më shumë. Jam vetëm një tifoz më shumë që përcjell zhvillimin e tyre dhe shpresoj gjithçka të shkojë mirë”.
“Tashmë kam pasur një raport të mirë me Leonardon kur ai ishte nën drejtimin e Milanit dhe ne ishin kundërshtarë, andaj mendoni tash që jemi bashkë, që ai është në detyrë të një prej klubeve të mia favorite. Flas me Leonardon shpesh dhe ai e di se unë jam në karrigen e pasme, duke dërguar mendime pozitive. Ai është aty, me kapacitetin dhe përvojën e duhur për të arritur sukses”, ka thënë Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...