Udinese ndal Interin

dardanmiftari | Sunday, January 23, 2011 | 0 Komente

Udinese ka ndalur hovin e Interit në ndeshjen e zhvilluar në Friuli, e cila përfundoi me rezultat 3-1 në të mirë të Friulianëve.
Ajo që në fillim u duk se do të ishte ecje e lirë nëpër natyrë për Interin, në fakt doli të ishte tmerr i vërtetë.
Nerazzurët e filluan më mirë takimin. Pas pasimeve të sakta në zonën e Udineses, një pasim i Thiago Mottas gjen të lirë reprezentuesin serb, Dejan Stankovic (16’), i cili shënoi për 1-0 me anë të një goditjeje precize. Interi e dominoi në vazhdim takimin me Stankovic që tentoi përsëri nga distanca, por goditja e të cilit u ndal nga portieri fenomenal Samir Handanovic.
Udinese përgjigjet menjëherë më pas. Tifozët në këmbë i zgjoi Christian Zapata, i cili me anë të një goditjeje të fuqishme qëlloi portën e Interit, i ndihmuar dhe nga portieri katastrofal Luca Castellazzi (21’) për 1-1.Mirëpo për t’ia tmerruar edhe më tej ndeshjen Leonardos u përkujdes Antonio Di Natale, i cili në mënyrë të përkryer realizoi një supergol nga 20 metra distancë, pas një goditje të lirë të akorduar në të mirë të Udineses (25’). Pjesa e parë përfundoi me rezultat 2-1.
Në fraksionin e dytë në fushë u pa vetëm një skuadër e ajo ishte Udinese. Pas tentimeve të shumta, i ndihmuar nga Asamoah, Maruizio Domizzi i cili qëlloi transferzalen në pjesën e parë shënoi për 3-1 dhe fitoren e madhe të Udineses.
Kjo fitore dëshmon edhe njëherë se Udinese momentalisht është skuadra më në formë në Serie A, përderisa Leonardos i dërgohet një mesazh i qartë se duhet ta përforcojë mbrojtjen e cila u tregua tejet, tejet fragjile në Friulli.
Pas javës së 21-të Interi ka 35 pikë në pozitën e pestë, me gjashtë pikë më pak se lideri Milan që duhet ta zhvillojë ndeshjen ndaj Cesenas, por Nerazzurët kanë një ndeshje më pak të zhvilluar. Udinese po rikthehet dalëngadalë në pozitat e larta të tabelës dhe tani ka 33 pikë, dy më pak se Interi në pozitën e pestë dhe pesë më pak se Roma në pozitën e dytë.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...