Van der Vaart: Liga Premier, më e mira në botë

dardanmiftari | Saturday, January 22, 2011 | 0 Komente

Mesfushori i Tottenhamit, Rafael Van der Vaart, thotë se Liga Premier është kampionati më i mirë në botë, ndërsa këtë vlerësim e jep pasi ka luajtur në disa kampionate evropiane.
“Mendoj se Liga Premier është kampionati më i mirë në botë”.
“Është normale që të gjithë t’i shikojnë ndeshjet dhe mendoj se është normale pasi që është kampionat vërtet i madh, me shumë lojtarë të mirë, ekipe të mira, kështu që është kampionati më i mirë”.
“Mendoj se shpejtësia e lojës është më e lartë, është më vështirë dhe natyrisht më fizike. Në Spanjë tentojnë të luajnë më shumë futboll të pastër dhe mendoj se këtu qëndron dallimi”, potencoi Van der Vaart.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...