Zanetti: Scudetto e 2007, momenti më i mirë

dardanmiftari | Friday, January 14, 2011 | 0 Komente

Kapiteni i Interit, Javier Zanetti ka rikujtuar momentet më të mira të karrierës së tij, duke thënë se Scudetto e vitit 2007 e përbën për të momentin më të mirë.
“Kurrë nuk do ta harroj debutimin tim në San Siro…unë kurrë nuk kam parë 70 mijë tifozë në anën time. Por, ndeshja e paharrueshme ishte Scudetoja e vitit 2007 pas fitores ndaj Sienës, titulli i parë në fushë”, theksoi Zanetti për La Gazzetta dello Sport.
Për Zanettin sigurisht se Scudettot janë bërë të zakonshme pas gjashtë vitesh dominimi relaksues, ndërsa nëse një gjë e tillë ndodh sivjet do të ishte kënaqësi edhe më e madhe për ‘Il Capitanon’ pasi që tani lider është Milani tejet stabil.
Javier Zanetti do të paraqitet për të 519-tën herë në fanellën e Interit në Serie A ndaj Bolonjës, duke barazuar rekordin me Giuseppe Bergomin.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...