Anderson: Talenti im – video lojërat

dardanmiftari | Tuesday, February 01, 2011 | 0 Komente

Ylli i Manchester United, Anderson, thotë se talenti i tij i fshehur janë video-lojërat.
Derisa bashkëlojtari i tij Nani luan në piano, ndërsa Dimitar Berbatov shijon vizatimin dhe skicimin, Anderson ka një “talent” më të veçantë.
“Është e rëndësishme të relaksohem, andaj kaloj shumë kohë në PlayStation. Luaj kryesisht lojëra futbolli, por më pëlqejnë edhe goditjet. Po ashtu luaj letra, shikoj filma dhe kaloj kohë me shokët e mi”.
“Me lejoni t’u tregoj se Nani nuk është edhe shumë i mirë në piano. Ai është i pashpresë! Nuk e kam ditur se Berba vizaton... Talenti im? Jam i mirë në video lojëra. A llogaritet kjo?”, ka thënë Anderson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...