Ashley Cole, krenar dhe i privilegjuar

dardanmiftari | Tuesday, February 08, 2011 | 0 Komente

Mbrojtësi i Chelseat, Ashley Cole, është shprehur se është i privilegjuar dhe krenar që është shpallur lojtari më i mirë i Anglisë nga tifozët.
30-vjeçari doli para Steven Gerrardit dhe Adam Johnsonit duke u votuar më i miri falë formës së qëndrueshme gjatë vitit të kaluar me fanellën e Tre Luanëve.
“Fitimi i çmimit është ndjenjë e shkëlqyer. Erdhi si një befasi e madhe për mua. Asnjëherë nuk kam menduar se do ta fitoj këtë çmim duke llogaritur në të gjithë lojtarët tjerë që konkurrojnë. Asnjëherë nuk kam menduar se do të jem unë”.
“Mirëpo, jam shumë i privilegjuar dhe krenar dhe falënderues ndaj tifozëve. Kam pasur momente të vështira, por tash mendoj se e kam fituar vlerësimin e tyre dhe jam shumë i lumtur”, ka thënë Cole për FATV.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...