Do të sjell tituj në Anfield

dardanmiftari | Wednesday, February 02, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i ri i Liverpoolit, Andy Caroll, është shprehur tejet optimist për të ardhmen e tij te klubi nga Anfield, duke thënë se ai nuk do ta tradhtojë klubin por do t’ua plotësojë tifozëve ëndrrën për trofe.
“Liverpooli është klub i madh që po ngjitet pozitë pas pozite dhe ky është rasti për t’u treguar të gjithëve çfarë mund të bëj. Çfarë bëra te Newcastle më solli këtu dhe tani duhet ta vazhdoj këtë me Liverpoolin. Golat gjithmonë kanë qenë pjesë e lojës time dhe jam i bindur se mund të shënoj për Liverpoolin”.
“Të gjithë kanë besim në mua dhe është mirë që kam ardhur te një klub ku jam pritur në mënyrë të tillë. Ata kanë shpenzuar shumë për të më sjellur këtu dhe unë dua t’i përmbushi pritjet. Unë do të bëj më të mirën. Unë dua të fitoj trofe me këtë klub”, deklaroi Caroll.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...