Ronaldo: Nuk kam parë klub si Reali

dardanmiftari | Friday, February 11, 2011 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo e ka quajtur klubin nga Bernabeu më të mirin që e ka parë ndonjëherë.
“Unë kurrë nuk kam parë klub më të madh se Real Madridi. Është impresiv në të gjitha nivelet, si në mrekullinë që posedon, si në bazën e fansave, sikurse në historinë… Reagimet që marrim kudo që shkojmë janë të pa besueshme”.
“Unë jam mësuar që të merrem me situata të pa kënaqësisë. Unë shpeshherë merrem me gjëra të cilat i dëgjoj apo që mi thonë njerëzit, por ato janë pjesë të jetës time. Unë vetëm dëgjoj kur thonë: ‘Lojtari portugez është shumë i mirë’. Nuk kam nevojë që të ofendohem për të luajtur mirë”.
“Unë gjithmonë tentoj të jap më të mirën dhe të tentoj t’i ndihmoj ekipit me gola dhe pasime. Unë gjithnjë tentoj të jem më i miri”, deklaroi Ronaldo për Cadena SER.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...