Tevez: Askush nuk e do fanellën e Cityt më shumë se unë

dardanmiftari | Tuesday, February 08, 2011 | 0 Komente

Carlos Tevez ka shprehur besnikërinë e tij për Manchester Cityn duke thënë se askush më shumë se ai nuk e do fanellën e këtij klubi.
Në fillim të sezonit Tevez u raportua se dëshironte të largohej nga klubi për shkak të premtimeve të pa-mbajtura nga klubi. Por argjentinasi tash thotë se ai gjithmonë e ka dashur klubin e tij të tashëm.
“Kurrë nuk kam dashur të largohem nga klubi ose ta dëmtoj në ndonjë mënyrë, për asgjë në botë. Mendoj se këtu askush më shumë se unë nuk e do këtë fanellë. E them këtë në çdo ndeshje, jap gjithçka nga vetja”.
“Nuk flas shumë në mediume, flas në fushë dhe mendoj se kjo është më e rëndësishmja. Dua të jap më të mirën për Manchester Cityn”, ka thënë Tevez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...