Xavi: Lojtarët si unë po zhduken nga futbolli

dardanmiftari | Friday, February 11, 2011 | 0 Komente

Mjeshtri i mesfushës së Barcelonës, mesfushori më i mirë në botë, Xavi Hernandez, ka deklaruar për të përditshmen britanike Guardian se mesfushorët e tipit të tij po zhduken dita ditës nga futbolli, kjo për shkak se po shohim lojë shumë taktike.
“Lojtarët si unë po zhduken. Nga kënvështrimi im, gjashtë vite më parë lojtarët që luanin në pozitën time shkëlqyen, por tani shoh vetëm Arsenalin dhe Villarrealin të luajnë sikurse ne”.
“Futbolli ynë është sulmues. Na pëlqen të kombinojmë, të sulmojmë dhe të luajmë, ndërsa është shumë me rëndësi që stili i Barcelonës është model për të tjerët. Futbolli është për fitore, por te Barcelona kënaqësia është e dyfishtë sepse luajmë mirë. Ajo që bëj unë është kërkimi i hapësirave për ta pasuar topin te lojtarët tjerë”, ka thënë Xavi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...