Ancelotti: Do ta eliminoj Fergien

dardanmiftari | Saturday, March 19, 2011 | 0 Komente

Carlo Ancelotti ka kujtime të mira nga duelet e kategorisë së rëndë në Ligën e Kampionëve ndaj Manchester Unitedit, pasi me Milanin e tij katër vite më parë i dha mësim strategut skocez, Sir Alex Ferguson. Dhe, këtë ‘Carlito’ tani dëshiron ta përsërisë, por si menaxher i Chelseat.
“Fitorja prej 3-0 në San Siro për ta kompletuar rezultatin e përgjithshëm prej 5-2 ishte një prej të arriturave më të mëdha për mua si trajner. Ishte mbrëmje fantastike për Milanin dhe një katastrofale për Manchester Unitedin”.
“Ata janë befasuar me mënyrën se si e kemi filuar takimin, por ishte një ndeshje që në çdo moment ka qenë e baraspeshuar”.
“Fitimi i Ligës së Kampionëve për Chelsean nuk është obsesion, por është ëndërr. Te Milani Liga e Kampionëve ishte gjëja më e rëndësishme gjatë vitit. Ne nuk jemi fokusuar fare në Serie A. Humbja nga Interi vitin e kaluar ishte moment i keq për të gjithë te Chelsea. Tani duhet të shohim nëse meritojmë të jemi në gjysmëfinale përsëri”.
“Unë jam i lumtur që do të luaj ndaj Unitedit, për shkak se e di që do të jetë ndeshje fantastike. Sir Alex Ferguson është një prej menaxherëve më të mirë në histori të futbollit. Çfarë më pëlqen më së shumti te ai është se përkundër faktit që ka fituar shumë tituj, ai nuk e ka humbur apetitin për trofe”, deklaroi Ancelotti.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...