Ancelotti: Përfshirja e Torres mund të quhet gabim imi

dardanmiftari | Wednesday, April 13, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Chelseat, Carlo Ancelotti, thotë se ai mund të ketë gabuar që ka startuar ndeshjen e mbrëmshme me Fernando Torres në vend të Didier Drogba Torres, i cili nuk kishte shënuar në 817 minuta dhe 13 ndeshje për klubin dhe vendin, u zëvendësua në pauzën mes pjesëve në takimin e mbrëmshëm pas 45 minutave të nxehta që nxitën Ancelottin të pranojë se zgjidhja e tij kishte dështuar. “A kam gabuar që kam luajtur me Torres në vend të Drogba? Ndoshta. Mund të jetë. Iu kam thënë disa herë këtë sezon se kam dashur të startoj me Fernando për ndeshje të tilla, kjo ishte taktika”. “Didier luajti mirë në pjesën e dytë. Doja të shtoj më shumë presion në sulm pasi ne kishim nevojë të shënojmë. Didier ishte i freskët dhe ai mund të shfrytëzonte fuqinë e tij në sulm. Kjo ishte arsyeja se pse e largova Fernandon”, ka thënë Ancelotti.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...