Guardiola: Reali mund të jetë i pandalshëm

dardanmiftari | Thursday, April 14, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Barcelonës, Pep Guardiola, është i gatshëm për serinë prej katër ndeshjeve ndaj Real Madridit brenda 18 ditësh, pavarësisht se ata do të kenë përballë një ekip ‘të pandalshëm’. “Është shansi për t’u përballur me ekipin më të fuqishëm. Pavarësisht se sa herë luajmë me ta, ata ende janë ekipi më i fuqishëm në çdo aspekt – më të fortë, ekipi në formën më të mirë, ekipi më i pandalshëm. Ne duhet ta pranojmë sfidën dhe të jemi të gatshëm për këtë”. “Nuk ka rëndësi se në çfarë kushtesh jemi. Ajo çfarë është me rëndësi është mentaliteti dhe dëshira. Kjo është një dhuratë që çdo person sportiv do të ishte i ngazëllyer ta pranojë. Në këtë situatë, gjithë çfarë ne mund të bëjmë është të falënderojmë lojtarët dhe ta trajtojmë këtë [sfidë] si një dhuratë”, ka thënë Guardiola.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...