Leonardo beson në LK dhe Scudetto

dardanmiftari | Sunday, April 10, 2011 | 0 Komente

Një javë më parë Leonardo ishte njeriu më i kritikuar në botë, por është strategu i Interit ai që pasi ishte dorëzuar ditë më parë në garë për Ligën e Kampionëve dhe Serien A, është ndier i entuziazmuar pas fitores prej 2-0 ndaj Chievos. “Golat ishin me rëndësi, pasi Chievo u dëshmua të jetë test i vështirë për ne. A kam pasur frikë nga ndonjë rezultat pos fitores? Unë tentoj të mbaj frikën larg meje. Në shumë ndeshje, ne ose kemi fituar, ose e kemi bërë këtë duke u rikthyer”. “Ndaj Chievos ndjeva paraqitjet fantastike të dy mbrojtësve të krahut, të cilët na e lejuan ta kontrollojmë lojën. Lojtarët ishin shumë të qetë dhe drejtorët ashtu si presidenti janë sjellur shumë mirë gjatë kësaj periudhe të vështirë”. “Objektivat tanë janë të qarta dhe ato nuk kanë ndryshuar, vlen edhe për Ligën e Kampionëve. Duhet t’i merrni ndeshjet një nga një dhe deri në vërshëllimën e fundit ndaj Chievos, menduam vetëm për këtë ndeshje. Tani mund të mendojmë për Ligën e Kampionëve, me të njëjtin nivel të përqëndrimit”. “Për mua, gjithçka është e mundur. Unë mendoj se kam të drejtë kur e them këtë edhe në emër të lojtarëve, sidomos për Eto’on, i cili njeh shumë rikthime sensacionale nga e kaluara dhe i kishte përjetuar personalisht ato”, deklaroi Leonardo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...