Messi i bashkohet Facebook-ut

dardanmiftari | Thursday, April 07, 2011 | 1 Komente

Futbollisti më i Mirë i Vitit në Botë sipas FIFA-së, Lionel Messi, përfundimisht i është bashkuar faqes sociale Facebook dhe menjëherë ka bërë më shumë se shtatë milionë fansa. Argjentinasi 23-vjeçar njihet si një person i turpshëm para mediave dhe për prirjen për të mbajtur jetën personale të izoluar. Megjithatë, të mërkurën Messi përfundimisht është hapur më shumë për fansat e tij duke iu bashkuar Facebook-ut. Fituesi i dyfishtë i Topit të Artë tashmë ka bërë më shumë se shtatë milionë fansa në vetëm një ditë në rrjetin social, siç bën të ditur Associated Press, dhe sigurisht se do të ketë edhe shumë fansa që do të shtohet në ditët në vijim. “Jam shumë i ngazëllyer! Nga tash e tutje do të jemi më afër të lidhur përmes Facebook-ut”, ka shkruar Messi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

1 comment:

Shkruani Komentin Poshtë...