Neuer të bëhet më i miri në botë te United

dardanmiftari | Sunday, April 03, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i kombëtares gjermane, Oliver Bierhoff, ka deklaruar se Manuel Neuer është në gjendje që ta përballojë presionin e të qenurit portier te Manchester United, përderisa pret që portieri gjerman në rast të kalimit në Old Trafford të shndërrohet në gardianin më të mirë në rruzull. “Neuer ka një vendim të madh para vetes, por sigurisht se ai ka aftësinë për të zëvendësuar Van der Saarin te United. Unë kam qenë i ri kur kalova në Itali dhe ishte mirë për mua, kështu është edhe për Ozil dhe Khediran”. “Neuer duhet të luajë, kjo është më e rëndësishme, por sigurisht se ai do t’i përshtatej futbollit anglez nëse kalon te United. Ai është portier i shkëlqyer dhe mund të bëhet më i miri në botë. Ekziston presion mbi të për të qëndruar te Schalke, sepse është klubi i tij i vendlindjes dhe ai është në atë klub që nga fëmijëria, kështu që do të ketë presion, sidomos nëse kalon te Bayerni”, deklaroi Bierhoff.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...