Wenger: Kam përgjegjësi për të sjellë suksese

dardanmiftari | Friday, April 15, 2011 | 0 Komente

Arsene Wenger ia ka bërë të qartë aksionarit më të madh të klubit, Stan Kroenkes, se Arsenali ka gjasa ende për ta fituar Ligën Premier, pas takimit të dy prej njerëzve më të rëndësishëm të klubit nga Emirates. “Unë e di se ai ka bërë ofertë për të qenë aksionari më i madh, por ekzistojnë disa rregulla prandaj nuk mund të komentoj më shumë mbi këtë. Unë mendoj se kam përgjegjësi për t’i sjellë suksese ekipit, të jemi vazhdimisht në maje dhe ta menaxhojmë mirë klubin. Për mua është me rëndësi që secili në klub t’i kryejë përgjegjësitë e veta”. “Fokusi im do të jetë që të sigurohem se ekipi do të jetë i sukesshëm në fund të sezonit. Ne kemi edhe shumë për të luajtur”, theksoi Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...