Euro U21: Shqiptarët do të pushojnë ndaj Islandës

dardanmiftari | Tuesday, June 14, 2011 | 0 Komente

Xherdan Shaqiri Trajneri i përfaqësueses U21 të Zvicrës në Futboll, Pierluigi Tami, ka dhënë shenja se ai do t’i lërë të pushojnë disa prej lojtarëve të tij më të mirë për ndeshjen e sotme ndaj Islandës.
Zvicra, e cila ka pesë shqiptarë në ekip, tre prej të cilëve janë me përvojë edhe me ekipin senior, sonte ka një ndeshje më të lehtë në kuadër të grupit A të kampionatit evropian U21, atë kundër Islandës.
“Për ndeshjen e parë kam shfrytëzuar lojtarët të cilët kishin pak më shumë përvojë. Ndoshta do ta ndryshoj formacionin për ndeshjen kundër Islandës. Disa lojtarë kanë dhënë shumë energji në ndeshjen e të shtunës”, ka thënë Tami.
Në mesin e lojtarëve që pritet të pushohen janë Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Admir Mehmeti dhe Innocent Emeghara, të cilët të gjithë luajtën edhe në barazimin 2-2 ndaj Anglisë në ndeshjen kualifikuese për Euro 2012.
Megjithatë sonte mund të ketë më shumë hapësirë për dy shqiptarët tjerë të Zvicrës, Pajtim Kasami dhe Amir Abrashi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...