Kaka: Dua të qëndroj te Reali

dardanmiftari | Wednesday, June 08, 2011 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Kaka, ka deklaruar se ai nuk e ka ndërmend të largohet nga Bernabeu, pas spekulimeve se ai do të përfshihet në një marrëveshje shkëmbimi që do ta shihte atë në fanellën e Interit.
“Unë nuk i kam përmbushur pritjet, si të mediave, ashtu dhe të tifozëve. Unë shpresoj dhe pres që të bëj gjëra të mëdha te Real Madridi. Gjithçka është te besimi. Dhe përkundër asaj që është thënë, Mourinho më ka ndihmuar shumë”.
“Njerëzit kanë thënë se Mourinho nuk më dëshiron këtu. Kjo nuk është e vërtetë. Mourinho gjithmonë ka qenë shumë i sinqertë me mua dhe vendimet e tij, jo vetëm me mua, por edhe me ekipin në përgjithësi. Unë kam vetëm fjalë falënderuese për Mourinhon”, ka thënë Kaka.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...