Reali e kërkoi Neymar në vitin 2005

dardanmiftari | Wednesday, June 08, 2011 | 0 Komente

Real Madridi e ka kërkuar sulmuesin e Santosit, Neymar, në vitin 2005, gjithnjë sipas agjentit të sulmuesit brazilian.
Marca dhe AS besojnë se Real Madridi do të bëjë ofertë për sulmuesin e talentuar, por marrëveshja ka mundur të arrihet gjashtë vite më parë, kur lojtari u paraqit në Bernabeu për një provë 10 ditore, duke u lënë mbresa bosëve të Realit.
“Unë e di se Florentino Perez e kërkoi Neymarin në vitin 2005, kur ai u stërvit për dhjetë ditë në Valdebebas”, theksoi agjenti për Cadena Cope.
Nga ana tjetër problemet kontraktuale i fajësoi Ramon Martinez, i cili kërkoi me çdo kusht transferimin e Neymar, ashtu sikurse që bën sot.
“Ai erdhi për një ditë nga Brazili dhe drejtpërdrejt u dërgua i lodhur në Valdebebas. Ai shkëlqeu me lojtarët e moshës së tij. Më pas e futëm me lojtarë më të moshuar se ai dhe Neymar shkëlqeu. Unë e kam parë se ai ishte talent dhe se do të bëhej i madh”, theksoi Martinez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...