Young: Është koha të ngjitem një shkallë më lart

dardanmiftari | Monday, June 06, 2011 | 0 Komente

Anësori i Aston Villas, Ashley Young, nuk mund të fshehë ambiciet e tij për t’u transferuar te ndonjë klub më i madh.
Caku i Manchester United ka vetëm edhe një vit të mbetur në kontratën e tij te Villa dhe dëshiron të përjetojë futbollin e Ligës së Kampionëve dhe të luajë në Kupat Botërore dhe Kampionatet Evropiane.
“Gjithmonë më është dashur të besoj se mund të luajë në nivelet më të larta. Gjithmonë kam pasur vetëbesim. Gjithmonë kam pasur vetëbesim se mund të luaj në nivelin më të lartë”.
“Dua ta testoj veten në Kupa Botërore, Kampionate Evropiane dhe Ligën e Kampionëve. Si fëmijë gjithmonë doni të luani në garat më të mira. Si një fëmijë kam dashur të luajë në Ligën e Kampionëve – dhe me shpresa se një ditë edhe do të luaj”.
“Njerëzit thonë se kulmi i karrierës është në moshën 25, 26, 27. Unë do të mbush 26 vjet muajin e ardhshëm andaj shpresoj të arrij kulmin”, ka thënë anglezi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...