Mourinho: Adebayor më afër Realit se Neymar ose Aguero

dardanmiftari | Wednesday, July 13, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka thënë se klubi ka më shumë gjasa të nënshkruajë me Emmanuel Adebayor se sa me Neymar ose Sergio Aguero.
Portugezi zyrtarisht ka hapur garën për sulmues të ri gjatë të hënës duke pohuar se ai kërkon të forcojë repartin ofensiv. Neymar dhe Aguero fuqimisht janë lidhur me një transferim te klubi gjatë verës, por Mourinho ka thënë se Adebayor është më me gjasa të transferohet se sa dy të tjerët.

“Neymar është lojtar i Santos, Aguero i takon Atletico Madrid... Adebayor është në Manchester City, por mbase ai është më afër pasi ai ka qenë lojtari jonë për gjashtë muaj. Ne nuk duhet të jemi larg këtyre emrave, por jam i qetë pasi kemi një ekip fantastik dhe jemi në një situatë mjaft të mirë”, ka thënë Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...