Nasri: Nuk mund ta përfundoj karrierën pa trofe

dardanmiftari | Monday, July 04, 2011 | 0 Komente

Samir Nasri thotë se mungesa e trofeve pengon atë për të fituar mirënjohje individuale, bëjnë të ditur mediat angleze.
Francezi është cak i Manchester United dhe Manchester Cityt dhe pritet sot të diskutojë me trajnerin Arsene Wenger të ardhmen e tij.

“Pa tituj në bel, ju nuk mund të jeni në listë për Topin e Artë. Unë erdha në Angli për të fituar trofe pasi nuk kam fituar asnjë në karrierën time, përveç kampionatin evropian U17 në vitin 2004”.

“Ne të gjithë duhet të dalim nga zona e komfortit, të rritemi dhe ta testojmë veten. Edhe pa trofe, mendoj se unë jam pjekur. Jam i etur për tituj. Luaj futboll pasi e dua këtë sport dhe dua të ndjej emocionet e të fituarit. Të ngremë trofeun të gjithë, kjo është bukuria dhe kuptimi i sportit ekipor”, ka thënë Nasri.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...