Fabregas prezantohet te Barcelona

dardanmiftari | Monday, August 15, 2011 | 0 Komente

Transferi i ri i Barcelonës, Cesc Fabregas është prezantuar para 30 mijë tifozëve Blaugranë në Camp Nou, duke thënë se ëndrra e tij është realizuar me kthimin në shtëpi pas tetë vitesh. Edhe Arsenali edhe Barcelona konfirmuan transferin gjatë takimit Real Madrid-Barcelona dhe me kalimin tashmë të kompletuar, Fabregas u prezanta para tifozëve të Barcës.
“Unë e kam pritur me vite të tëra këtë moment. Është ditë shume veçantë për mua. Unë vij në shtëpi pas tetë vitesh dhe kjo është sfida më e madhe në jetën time, por unë e di se si t’i ndihmoj ekipit”, theksoi Fabregas. “Pendohem shumë që nuk kam arritur të ngris asnjë titull si kapiten i Arsenalit. Unë do t’i shikoj ata çdo fundjavë, unë gjithmonë do të jem tifoz i Arsenalit. Unë kam biseduar me Wengerin të premtën dhe ishte aq e vështirë. Në një pikë as që kam mundur të flas, sepse isha aq i zhgënjyer. Ishte aq e vështirë të them lamtumirë. Ai ka bërë më shumë për mua se askush tjetër, ai është njeriu më i mirë që kam takuar në futboll”, përfundoi ai. Cesc Fabregas ishte lënë jashtë ndeshjes ndaj Newcastle për shkak të lëndimit në kofshë, por ka gjasa që ai të jetë i gatshëm dhe të bëjë një debutim sensacional të mërkurën në SuperClasicon ndaj Real Madridit në Camp Nou.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...