Fergie: Nuk do lejoja gjashtë sezone pa titull

dardanmiftari | Sunday, August 28, 2011 | 0 Komente

Sir Alex Ferguson ka goditur rëndë bosin e Arsenalit, Arsene wenger, duke thënë se ai nuk do të kishte lejuar kurrë që Manchester United të kalojë gjashtë vjet pa fituar asgjë.
“Unë nuk do të kisha lejuar që kjo të ndodhte. Mediat do ta luanin rolin e tyre dhe përpos kësaj, unë kurrë nuk e kam menduar këtë”.

“Wenger ka mënyrën e tij të menaxhimit, unë timen. Ju bëni më të mirën që besoni se është dhe këtë po tenton ta bëjë edhe Wenger”.

“Unë nuk e di filozofinë e tij, por për një kohë të gjatë ai ka pasur një grup të ri të lojtarëve francezë edhe pse duket që tani kjo nuk po funksionon”.

“Për vite të tëra ne kemi luftuar vetëm me Arsenalin për titullin. Më pas erdhi Chelsea dhe tani është edhe Manchester City në radar”, deklaroi Ferguson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...