Guardiola: Reali është më i mirë

dardanmiftari | Wednesday, August 17, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Barcelonës, Pep Guardiola, është i shqetësuar se Real Madridi është më mirë i përgatitur se katalanasit për ndeshje e kthimit të Superkupës së Spanjës.
“Në ndeshjen e parë, Madridi ishte më i mirë, në këto tre ditë ne kemi përmirësuar disa gjëra, por besoj se ata ende janë më të mirë. Ky është mendimi që kam, por çdo ndeshje është një tregim në vete”.

“Nëse ndeshja e kthimit do të ishte pas dy javësh, do të ishte ndryshe. Ne do të duhet të luajmë më mirë se që bëmë në Santiago Bernabeu për ta fituar Superkupën”.

“Ne duhet të luajmë me atë lloj shpejtësie të cilën nuk mundëm ta aplikonim në lojën tonë në takimin e parë. Tre ditë kanë kaluar, ne jemi stërvitur shumë mirë”, ka thënë Guardiola.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...