Mourinho: Dua ta fitoj Superkupën

dardanmiftari | Sunday, August 14, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka deklaruar para ndeshjes së Superkupës së Spanjës se titulli është më i rëndësishmi gjatë verës, por më pak i rëndësishëm për tërë sezonin.
“Është trofeu më me rëndësi i verës. Lojtarët nuk kanë thënë se janë të përgatitur vetëm për Superkupën, por për tërë sezonin. Këtë e them nga përvoja me Interin. Unë mund ta kem humbur atë sezon Superkupën, por më pas fituam tripletën”.

“Mendoj se edhe Barcelona mendon njëjtë. Për mua, ky është trofeu më i rëndësishëm i verës dhe më pak i rëndësishmi i sezonit, por ne duam ta fitojmë atë. Dhe unë mendoj se kundërshtari po ashtu dëshiron të fitojë”, u shpreh Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...