Mourinho: Luftë – unë kundër të gjithëve

dardanmiftari | Sunday, August 28, 2011 | 0 Komente

Jose Mourinho ka vazhduar me deklaratat e tij kontroverse duke thumbuar federatën spanjolle të futbollit (RFEF) që ka paralajmëruar dënime të rënda për portugezin pas incidenteve në ndeshjen ndaj Barcelonës.
“Gjithçka është pjesë e lojës, e jetës. Por, krahasuar me kampionatet tjera ku kam trajnuar, këtu duket një fushatë kundër meje. Është një luftë e pa barabartë. Me gjithë këto gurë që po hidhen drejt meje, ju mund të ndërtoni një monument”.

“Por, jam i lumtur këtu dhe e kam ndjenjën e të qenit në vendin e duhur. Unë nuk do ta ndryshoja këtë për asgjë. Unë mund të jem gabim, por unë gjithmonë them atë që ndjej, pa frikë dhe pa menduar për pasojat. Unë është dashur të jetoj 100 vjet më parë”, u shpreh Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...