Wenger: Nuk kam frikë të shpenzoj

dardanmiftari | Sunday, August 14, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Arsenalit, Arsene Wenger u ka thënë fansave të Arsenalit që të qetësohen dhe të mos kenë merak, pasi ai nuk ka frikë që të shpenzojë në afatin kalimtar veror.
“Unë nuk jam kundër shpenzimit të parave nëse ata lojtarë mund ta përmirësojnë skuadrën tonë, por së pari duhet t’i gjejmë ata. Ne po kërkojmë shumë, më besoni. Ne jemi një ekip i madh, por nëse mundemi do të sjellim edhe më shumë lojtarë”.

“Sidoqoftë, ne kërkojmë top cilësi. Ne nuk jemi të frikësuar nga shpenzimet, mos u frikësoni për këtë, por ne duam të dimë çfarë të marrim për këtë. Gjithë ajo që më intereson është që tifozët të jenë prapa klubit, këtu e kam frikën më të madhe, dua t’i kem tifozët në krah”, u shpreh Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...