Zanetti: Zgjodha Interin para Barcës dhe Realit

dardanmiftari | Wednesday, August 10, 2011 | 0 Komente

Legjenda e Interit, Javier Zanetti që sot është duke e festuar ditëlindjen e tij të 38-të ka deklaruar se ai është krenar që ka qëndruar te Interi, ku ka pasur shumë sukses, edhe pse ishte kërkuar shumë nga gjigantë si Real Madridi dhe Barcelona.
“Isha pranë transferimit te Barcelona dhe Real Madridi, por jam i lumtur që kam qëndruar te Interi, sepse unë e kam ditur se herët apo vonë do ta fitoja Ligën e Kampionëve dhe titujt do të vinin”.

“Unë erdha te Interi shumë i ri, kam pasur rastin të luaj me Giuseppe Bergomin dhe jam takuar edhe me legjendën Giacinto Facchetti”, theksoi Zanetti i cili ka mbi 1000 paraqitje në fanellën e kampionit të botës.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...