Sneijder: Mendova se jam lojtar i United

dardanmiftari | Thursday, September 01, 2011 | 0 Komente

Mesfushori i Interit, Wesley Sneijder ka pranuar se ai ndjeu që transfeirmi i tij te Manchester United ishte opsion realist gjatë afatit kalimtar veror, edhe pse ai nuk ka biseduar me Sir Alex Ferguson për transferimin potencial.
“Kishte shumë interesim. Për një moment, unë e pata ndjenjën se një transfer te Manchester United ishte pranë. Ne kemi biseduar këtë disa herë, por transferimi nuk u realizua”.

“Unë kurrë nuk kam biseduar me Sir Alex Ferguson. Negociatat nuk ishin në një nivel aq të avansuar. Unë vërtet nuk e di pse ata ndaluan tentimet për të më transferuar. Manchester United është një prej klubeve më të mëdha në botë, kështu që natyrisht se isha i hapur për një kalim. Por, më duhet të them se transferi nuk ishte i domosdoshëm për mua. Unë jam i lumtur te Interi dhe po ndihem mirë në Itali. Ndoshta United e kuptoi se nuk dua të largohem nga Interi”, u shpreh Sneijder.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...