Ibra: Jam i lodhur nga futbolli

dardanmiftari | Wednesday, October 05, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Zlatan Ibrahimovic, thotë se pasioni i tij për futbollin po zbehet pasi kjo po bëhet një rutinë ditore për të.
“Futbolli nuk ndez më brenda meje sikur në të kaluarën. Të luaj futboll është bërë gjithnjë e më shumë si një punë rutinë për mua”.

“Është çështje e daljes në fushë, nxehjes, stërvitjes dhe pastaj rikthimit sërish në shtëpi. Megjithatë, më herët gjithmonë qëndroja atje pas stërvitjeve, pasi gjithmonë kishte diçka për të bërë”.

“Kam filluar të lodhem nga futbolli dhe nuk jam më i motivuar si më herët. Futbolli ishte gjithçka që unë mendoja kur isha i ri, por gjërat janë më ndryshe tash”, ka deklaruar Ibra për Il Corriere dello Sport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...