Ibra: Po afrohet fundi i karrierës sime

dardanmiftari | Monday, October 03, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Zlatan Ibrahimovic, ka pranuar se ai ka filluar të mendojë për jetën pas futbollit.
Suedezi me prejardhje boshnjake është i vetëdijshëm se është pranë fundit të karrierës, por thotë se do të vazhdojë edhe disa vite para se t’i japë fund.

“Kam filluar të plakem, koha ka kaluar shpejtë, por dua të luaj edhe ndonjë vit. Tash ndihem më i pjekur dhe po ashtu kam edhe dy fëmijë. Koha ka fluturuar shpejtë dhe unë kam ndërruar shumë klube gjatë karrierës”.

“Porsa të pensionohem nga futbolli do të filloj ta shijoj jetën. Nuk e di se kur do të pensionohem, por dua të vazhdoj të luaj edhe pakëz më gjatë”, ka thënë 30-vjeçari.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...