Mourinho mposht Guardiolën

dardanmiftari | Sunday, October 09, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho ka mposhtur atë të Barcelonës, Pep Guardiola për trofeun “Miguel Munoz”.
Çmimi që jipet nga Marca për trajnerin më të mirë në Spanjë këtë vit i ka shkuar Mourinhos, i cili është madrileni i parë që e fiton këtë çmim.

“Rezultatet kolektive janë më me rëndësi se sa ky çmim që u takon të gjithëve. Sezoni i kaluar ishte interesant.. Ne fituam një trofe me rëndësi në një finale ndaj Barcelonës. Ne kemi qenë shumë të mirë sezonin e kaluar”.

“Shpresoj se këtë vit do jemi më të relaksuar sa i përket referimit. Unë kurrë nuk kam qëndruar aq gjatë në pankinë në Ligën e Kampionëve, por është mirë që të mos jem fare, pasi ashtu po i fitojmë ndeshjet. Gjyqtarët kanë bërë punë të mirë deri tani, gjë që na e bën më të lehtë”, deklaroi Mourinho me rastin e pranimit të çmimit të cilin e mori para pesë ditëve, por për të cilin u deklarua dje.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...