Shaqiri: Nuk largohem nga Baseli

dardanmiftari | Saturday, October 08, 2011 | 0 Komente

Futbollisti më i mirë shqiptar për momentin, Xherdan Shaqiri, ka deklaruar se ai nuk e ka ndërmend të largohet nga Baseli, përkundër faktit e pas tij janë vënë gjysma e klubeve më të mëdha evropiane.
Asi kosovar është i kërkuar nga shumë skuadra të mëdha evropiane, duke përfshirë Romën, Milanin, Interin dhe Bayernin. Por, në mungesë të një interesimi konkret për të, Shaqiri ka refuzuar që të flasë për të ardhmen.

“Unë nuk e di nëse do të kaloj te ndonjë klub i madh evropian. Jam te Baseli, dua ta fitoj kampionatin dhe dua të luaj në Ligën e Kampionëve me Baselin. Unë nuk e di çfarë do të ndodhë më vonë në të ardhmen, por jam me Baselin dhe kjo është mirë për mua”, u shpreh Shaqiri për Goal.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...