Henry të huazohet te Arsenali?

dardanmiftari | Saturday, December 17, 2011 | 0 Komente

Bosi i Arsenalit, Arsene Wenger është duke shqyrtuar mundësinë që të bisedojë me New York Red Bulls për të arritur një huazim të sulmuesit legjendar të Arsenalit, Thierry Henry.
Besohet se Wenger do të tentojë ta rikthejë Henryn si lojtar emergjent në rast të ndonjë lëndimi të Van Persiet gjatë periudhës festive.

“Për momentin, Thierry Henry vetëm po stërvitet me ne. Unë as që e kam menduar një rikthim të tij në fushë në fanellën tonë. Unë nuk mund t’iu them nëse ka gjasa që kjo të ndodhë, sepse unë nuk kam bërë ndonjë kërkesë, as te ai e as te klubi i tij”, theksoi Wenger.

Por, i pyetur nëse Henry është mjaft i mirë për të luajtur përsëri në Ligën Premier, Wenger u përgjigj shkurtë: “Po”.

Thierry Henry është një prej lojtarëve më të suksesshëm në histori të Arsenalit, me 174 gola në 254 paraqitje.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...