Neymar: Ma sillni Puyolin

dardanmiftari | Wednesday, December 14, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Santosit, Neymar, është ndarë i kënaqur me golin e shënuar për kualifikimin e klubit brazilian në finale të Kupës së Botës për Klube, ku sipas të gjitha gjasave pritet të jetë rival Barcelona.
“Unë kam dashur të godas, por më pas e pash mbrojtësin, kështu vendosa ndryshe dhe në fund shënova”.

“Është e komplikuar të humbasësh ndeshjen e parë, ashtu siç na ndodhi vitin e kaluar. Tani do ta shikojmë Barcelonën. Sa herë luan Barca të gjithë e shikojnë, kjo pasi është ekipi më i mirë në botë”.

“Puyol për mua është mbrojtësi më i mirë në futboll. Unë kam luajtur me të në videolojëra. Do të jetë nder të përballem me të”, potencoi Neymar.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...